Czy nauka czytania w wieku przedszkolnym odbiera dziecku dzieciństwo?
DOI:
https://doi.org/10.24917/20837283.8.1Słowa kluczowe:
wczesna nauka czytania, Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®, wpływ umiejętności czytania na rozwój kory mózgowejAbstrakt
Artykuł przedstawia wyniki badań neurobiologicznych, ukazujących wpływ wczesnej nauki czytania na rozwój struktur kory mózgowej. Zostały zamieszczone w nim wyniki badań eksperymentalnych, dotyczących efektywności stosowania Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania® w edukacji przedszkolnej oraz w longitudinalnych eksperymentach indywidualnych.
Pobrania
Opublikowane
27-12-2024
Jak cytować
Cieszyńska-Rożek, J. (2024). Czy nauka czytania w wieku przedszkolnym odbiera dziecku dzieciństwo?. ANNALES UNIVERSITATIS PAEDAGOGICAE CRACOVIENSIS. STUDIA LOGOPAEDICA, 400(VIII). https://doi.org/10.24917/20837283.8.1
Numer
Dział
Artykuły naukowe