Czy nauka czytania w wieku przedszkolnym odbiera dziecku dzieciństwo?

Autor

DOI:

https://doi.org/10.24917/20837283.8.1

Słowa kluczowe:

wczesna nauka czytania, Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®, wpływ umiejętności czytania na rozwój kory mózgowej

Abstrakt

 

Artykuł przedstawia wyniki badań neurobiologicznych, ukazujących wpływ wczesnej nauki czytania na rozwój struktur kory mózgowej. Zostały zamieszczone w nim wyniki badań eksperymentalnych, dotyczących efektywności stosowania Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania® w edukacji przedszkolnej oraz w longitudinalnych eksperymentach indywidualnych. 

Pobrania

Opublikowane

27-12-2024

Jak cytować

Cieszyńska-Rożek, J. (2024). Czy nauka czytania w wieku przedszkolnym odbiera dziecku dzieciństwo?. ANNALES UNIVERSITATIS PAEDAGOGICAE CRACOVIENSIS. STUDIA LOGOPAEDICA, 400(VIII). https://doi.org/10.24917/20837283.8.1

Numer

Dział

Artykuły naukowe